Pages

Saturday, March 3, 2012

Because of You...?

Balik dari kerja, rasa macam lapar. Tidak mahu menjana lemak tambahan, singgah 7E. Pusing-pusing, grab one Gardenia Butterscotch. Letak atas kaunter.


"Ini je? Lain takde?"
"Ini sahaja," senyum nipis. 


Bukak beg, gagau wallet. 


Sesaat.
.
Dua saat.
.
Lima saat. 
.
Eh??


Cari dengan mata. 
.
.
OMG!!

WHERE THE HELL IS MY WALLET?????



"Kalau saya cakap saya tertinggal wallet boleh tak?" 
Buat muka cantik, bayarkanla bro.. baru RM4.20!


"So ni nak cancel la ni?"
Aku senyum segan.
Dia senyum. Ada maknakah?


Flashback.


"Nurrul, nanti tolong pass duit ni kat Faridah ye,"
"Ok, esok saya jumpa dia saya bagi,"


SIMPAN DUIT DALAM WALLET & LETAK DALAM DRAWER!


The rest is history. 
.
.
.

Kenapalah aku tak teringat nak check bag sebelum balik??
Keranamu, Butterscotch. Sigh. 









1 comments:

Aina Rieqa said...

hhhaahahahahahahahahahaahah....xbolehblah....