Pages

Tuesday, June 30, 2009

Untuk Hari Ini!!

Wah, penat betul seminggu dua ni.. Maklumlah, banyak kerja sikit.. Hehehehe.. Padahal bukan kerja apa pun. Tapi serius memang bz. Kepada semua yang rajin buzz2 kt YM tu, I nk mintak maaf banyak2 lah ye klu xsempat nk buzz korang balik.. 

Pagi tadi ada Majlis Perpisahan untuk 5 orang Pegawai Pemantau Harga (PPH) yang dapat tawaran jadi guru. Dan termasuklah 3 pelajar praktikal dpd UPM aritu. Shalu, Chua dengan Aien. Yang datang cuma Aien sorang je, katanya Shalu pergi Singapore b ercuti kat rumah kakak dia. Chua? Ada hal lain. Macam kelakar plak bila tengok Aien kena berucap tiba-tiba. Yelah, dia sendiri pun tak sangka nak kena bagi ucapan kan. Sekali nama dia plak yang kena panggil 1st skali, hehehe.. Maknanya I pon nak kena sediakan ucapan ke nanti? Hehehe.. Takpe, Maul. Lambat lagi oke nk abes. Ade lagi 2 bulan!

Tadi I berYM dengan Kinkin di celah2 kesibukan.. Sibuk tanya pasal plan wiken ni. Iye, aku tau kau nk datang, slow2 la beb. Dah confirm nt kang aku kaborle.. Tu mesti xsabor2 nk nk gi Mahligai Gading  die tu! :)) Nanti kita berkarok sampai xde suara oke!

Petang tadi abah mesej I, bgtau dia ada kat hospital. Dia tolong hantarkan orang pergi hospital, I sebagai anak yang baik datangla ke hospital.. Siap bawak manggis lagi! Tengok mesej yang abah hantar, dia cakap dia kat tempat parking kereta. Apalah agaknya yang abah buat kat situ? Bila I sampai, tengok abah kt seat belakang. Tido ke hapa? Sekali bila I tengok betul2, abah tengah buat karipap! Dengan mesin penggelek nya, dengan acuannya, dengan inti nya, dengan tepung nya. Nasib baik takde kuali dengan dapur gas! Tepuk dahi I sekejap.. hahahahaha..

notakaki :: oi kin, dtg nt jgn lupe belikan aku sikat yang baru! 

4 comments:

kinkin said...

hahahahaha!!
ini entry untuk membahan aku dan en juakhir ke ape?hahaha!yela dok,aku silap lah tang mahligai gading tu,aku pon taktau celah manalah aku nampak mahligai gading tu.hehehe..sabtu ni aku harap sumenya akan beres!aku tau,aku turun2 je bus,ada berita gumbira dari kau,okeh?kalau x,aku soh dreba bus anta aku blk semula.:p

nota ibu jari :: hahaha,sial la kan,mintak ganti kat sini,ye2.nanti aku gantilahhhhhhh..!!aritu lupe!

Asmaul Juakhir said...

hahahaha...camtulah beb..oh,sepatutnya aku tambah lagi 1 tagla. Family..hehehehe..

s.c.h.u.l.t said...

bestnyer dh keje..ape rasa ek? :D

Asmaul Juakhir said...

syud, kite bukan keje la..kite praktikal je..hehehe..