Pages

Sunday, December 13, 2009

H.A.P.P.Y. D.A.Y.S.



This week might be the best week that I ever had. Why? because last Tuesday, someone very special came and visit me here. Even though there's so little time we had to spend together, I'm happy enough. Dengan keadaan dia yang super busy beberapa minggu ni, aku tak sangka yang dia akhirnya dapat datang walaupun ada beberapa masalah2 kecil yang tak dapat dielakkan. Thanks my dear, u know how much I appreciate it. 

Last Thursday, Kinkin plak datang sini. Wow. Double Tap. Dah lama tak jumpa, rasa macam bercakap pon tak habis-habis. Hahahaha.. Lepak KL dengan Rere sekali tengok Zombieland. Aku tak boleh belah betul tengok movie tu. It was a funny movie actually, but it was also scary. (For me la kan) Asyik terperanjat je. Aku dah tak tau nak pegang sape. Si Kinkin tu pon terjerit-jerit kat sebelah aku, mau aku lagi tekejut-makjut kalau aku pegang dia. Rere je asik gelak-gelak. Kitorang mostly memang terjerit je sebab terperanjat. Huh, surrender aku tengok cerita camnih. *sigh*

Hari Sabtu plak, gi wedding Johari & Nia kat Damansara Damai. Kat sana, I sempatla berjumpa dengan beberapa kawan dari dunia maya yang selama ni jumpa kat Kapasitor dan kat belog je. Hehehe.. Ada Ucu, Syud, Im, Eme, and a few more yang tak sempat nak beramah mesra. Untuk Jo dan Nia, Selamat Pengantin Baru. Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat. Untuk teman-teman di Kapasitor, semoga kita dapat berjumpa lagi di lain hari. Eceh. Hehehehe..

5 comments:

nora ashikin said...

hoi!
laju giler updet!
tak nyempat2. hahaha~
aku pulak tadek mood nak mengupdate ape2.heee~

s.c.h.u.l.t said...

huhu.it's pleasure to meet u two.

maaplah tak lama borak2. :D

I segan dengan kondisi muka I. muahahaha

Asmaul Juakhir said...

kinkin :: laju ke?biase jelah weh..

syud :: segan dgn kondisi muka u?kenapakah?hehehe..i tgok aritu cukup je..nothing missing from u're face.. :P
btw,it's a pleasure to meet you too.. :D

Rizai Reeani said...

ni lagi sorang... nak merajuk jugalah macam ni *sambil jeling kinkin*

nak pergi majlis kahwin jojo dengan nia gak... huhu... (walhal kita kat rumah kawan yg kahwin masa tu) ;p

Asmaul Juakhir said...

alamak ridh..
sorila..
aritu ktorang ade gak sebut2 nama ridh..
tp orgnye xmuncul lak..
hehehehe..