Pages

Monday, November 30, 2009

Weekend Yang Happy.

Last weekend, was my friend's wedding. Kebetulan jatuh ke cuti Hari Raya Haji dan aku pulang ke Segamat, so plan nak pergila kan. Memula macam tak dapat pergi sebab takde sape nak bawak. Puas pujuk abah supaya bagi aku drive. Segamat - Muar kan dekat je. Bukan jauh mana pon. Die punya risau tu sampai kalau boleh nak suruh aku bawak 30 km/h. Faham-faham jelah jalan Muar - Tangkak tu macamana kan. Di samping pergi wedding member aku, melencongla ape lagi. H kerja aritu, so aku singgahla ke office kejap jumpa dia. It was supposed to be a surprise but I TERbagitau pulak yang nak datang ke wedding member. Disebabkan waktu yang amat mencemburui kami, dapat lepak kejap je dengan H, pastu rushing ke wedding member, dan rushing balik ke Segamat sebab adik aku nak jumpa member dia tiba-tiba. Kacau plan betul la. 


Wedding kawan aku ni kat Jalan Salleh. Masa datang orang tengah ramai, dan diorang baru pas potong kek. Actually, the groom was my cousin's friend. Then aku kenal secara tak langsung sebab dia selalu lepak umah arwah nenek aku. Wife dia pon aku kenal sebab dia adalah kawan kepada kawan aku. What a small world huh? Silelah lihat gambar yang tak seberapa ni eh. Hehehe.. Untuk Wan & Ella, semoga korang bahagia hingga ke akhir hayat..




I like purple!


Hantaran.






10 comments:

nora ashikin said...

hey! kenapa kek dia nampak begitu mengiurkan? nyumm nyummm!
hee~

lawa pelamin dia..comel!
:p

s.c.h.u.l.t said...

I love pepel gak! Oh my..nk kawen bole tak?

tapi calon tade. sobsob T_____T

Asmaul Juakhir said...

kinkin :: kek die mmg sedap..tak dinafikan..tp aku makan sikit je..hehehe..

syud :: u nak kawen?jgn lupe jemput i..hehehe..calon ontheway kot..sabarlah menanti okay..

Rizai Reeani said...

tema ungu... antara tema pilihan saya nanti. nanti? ahaks!

selamat pengantin baru kepada kawan maul... =)

Asmaul Juakhir said...

wow riri..
dah ade calon ke?
hehehehe..
senyap2 je ekk..

Rizai Reeani said...

calon? ramai tapi semuanya tak sudi. hehehe...

Asmaul Juakhir said...

ish..
xkan ramai2 sorang pon xde yang sudi kot..
hehehe..

Aina Rieqa said...

ko ble plak..
aku dh xsabar nk dpt bonus kawin dlu tu..
nti ley bli hadiah tok ko..
hahhah

Aina Rieqa said...

ko ble plak..
aku dh xsabar nk dpt bonus kawin dlu tu..
nti ley bli hadiah tok ko..
hahhah

Asmaul Juakhir said...

hahahaha..
aku?
no komen la weh..
kne tnye pihak yang berkenaan..
tp blum tentu aku yg kawen dulu..
silap2 kau dulu kot..
:P