Pages

Monday, November 23, 2009

INTERVIEW!



WHOA!


I'm having an interview tomorrow..
It's all of a sudden actually and I'm not well prepared yet..



Oh my God!
I have to make everything done by tonight or
I'm gonna be freaking nervous tomorrow!


Oh, I'll be going to the Avillion Port Dickson for the interview.
I'm not quite sure where is the place
but I have to do some research.
Just to get to know the place, promotion and its background.
And also to get myself alert.
So peeps, wish me luck ya!


7 comments:

nora ashikin said...

oh avillion? heee~
saya pernah pagi~ lalalala~ lawa2. nanti ko keje situ la eh? orait boleh bg aku keje sane. kot2 ada bahagian yang berkaitan dengan bidang aku kan? heee~

s.c.h.u.l.t said...

goodluck!

dengar cite dekat avillion ley berenang dgn shark..hoho ;)

Asmaul Juakhir said...

kinkin :: best gile siot avillion tuh.. 4 star rate resort tu..best gile facilities kat sane..hahaha..mintak2 dapatla kan aku kat sane..

syud :: thanks syud..tp yg pasal berenang dgn shark tu i tatau meh..tak penah dengar..hahaha..eh,tp ade shark ke kat PD tu?

Rizai Reeani said...

hah? avillion? rumah saya lebih kurang lima km je dari resort itu. hahaha...

sepupu saya ada kerja kat situ. aisey... terlambat membaca entri ini. kalau tak boleh jumpa maul... hikhik... ;p

Asmaul Juakhir said...

wah..
dekatnye dgn umah awak..
tu laa..
awak dah terlepas dah peluang..
hehehehe..
kalau cmtu nanti bolehla saya dtg umah ek?

Rizai Reeani said...

oh, sudah tentu... jemput, jemput... =)

Asmaul Juakhir said...

hehehehe..
saya dpt praktikal kat sane nanti..
bolehla kita lepak2 kat Avillion..
(chewah..)