Pages

Friday, February 26, 2010

Off Day.

Ok, aku dah lama menghilangkan diri daripada dunia maya.. So, ni aku nak bagitau serba sedikit update diri sendiri..

Sekarang macam dah tak tinggal kat Seremban. 22 Februari haritu adalah tarikh aku mula praktikal kat Avillion Port Dickson. Kira sekarang ni aku dah jadi orang PD la pulak kan. Dok kat PD ni memang macam best. Ada pantai, ombak, laut, banana boat, tapi yang tak best nya tu, LINE CELCOM 3G TAKDE OK KAT SINI! Atau dalam bahasa lainnya, AKU TAK BOLEH PAKAI BROADBAND AKU!!! Padahal xdelah ceruk mana pon aku tinggal. Kat PD Perdana Condo Resort je. Situ pon xde line ke? Sakit hati betul. Sudahnya terpaksalah menaiki teksi lalu menuju ke cc. Sedih kan? Kerja hari2 8 jam dan mengikut shift. Kalau nasib baik, dapatla shift 9-5. Kalau xbape baik, dapatla shift 7-3. Kalau lagi xbest, dapatla shift 3-11 mlm. Mujurnya harini aku off. So, dapatla sambut birthday sendiri. Hehehe.
SELAMAT MENYAMBUT HARI LAHIR YANG KE 22 BUAT DIRI SENDIRI.


Act nak upload sekali gambar kek yang housemate aku beli utk sambut besday aku, tapi tibe2 macam lupe plak nk kuarkan daripada handphone. Gambar ni hiasan semata-mata tau.. Ini kan kat cc.. Mane datang ade kabel lak nak cucuk. So kawan-kawan, mintak maafla tak dapat nak membelog sekerap dulu.. Pasni jadi sekerapla belog aku nih. Hahaha..

p/s : utk H, jgn lupe jnji u nk dtg Mac nt ok.. i'll be waiting.. :)


5 comments:

Hal_i_mY said...

Hepy besday Sygku.. Muah..

s.c.h.u.l.t said...

happy belated besday maul! :)

Aina Rieqa said...

huhuhu..hepy beday dok..
aku mau itu kek!!
pos kat aku...
pic pn xpe.

nora ashikin said...

ewaaahh ewaaaahh..
heehehheee~

jangan lupe naik banan boat okeh!:P

Asmaul Juakhir said...

H :: thanks.. *blush*

syud :: time kasih..

cz :: hahaha..google jela dok..

kinkin :: nk naik banana boat dgn kaula, bley? ajak cz skali..hehehe..