Pages

Friday, February 3, 2012

Penakut?

Kenapa harus berbohong? Adakah dengan menipu dan memutar belitkan kenyataan dan fakta membuatkan kamu rasa hebat? Tak tahu ke sekarang kat dunia ni Tuhan bayar cash? Maybe it won't happen to you, but how about your family? What goes around comes around..


Jika kenyataan itu menakutkan diri kamu, tidak pernah kah kamu terfikir tentang penerimaan saya? Atau kamu sebenarnya memang takut untuk berdepan dengan kenyataan? Mungkin saya juga? Face the fear man, or it will chase you forever. By the way, video ini untuk kamu; PENAKUT.




Tak semua kau rancang akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja

Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya

Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah cuba kau ringankan

Kau bukan milikku
Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku

1 comments:

H said...

Da lama x blogwalking kat sini.. Anyway, harap bersabar menempuh perjalanan ini.