Pages

Thursday, February 16, 2012

TAK.PAYAH.BACA.

After breaking up, aku rasa takut nak berkawan semula. Rasa macam dah serik bebenor nak start anew with other guys. Tak tahulah kenapa. Bukan nak cakap aku masih tak boleh nak move on. I'm still alive, but the pain still remains. Whatever I'm doing to make it disappear was total failure. Met up with the wrong person makes it even worse!

Berkawan rapat, tapi aku tak tau apa isi hati dia. Yang mengaku chenta sayang, hak orang lain pulak. Siapa cakap berkawan ramai tu senang? Selagi takde kata putus, aku pun tak boleh nak cakap apa-apa kan. Cuma aku risaukan hati ni takut tergelincir dari landasan. Kita merancang, sebaliknya Tuhan penentu segalanya.

Silap sendiri jugakla kan? Masa sayang dulu, memang chenta maut [bak kata mak aku] abes.. Sekarang bila dah breaking  dawn  up dengan dia, tak bolehla nak kutip balik rasa sayang yang masih ada tu. So, nak tak nak, sedikit sebanyak ianya masih ada. Kekal di situ. Tak berganjak. Jumpa orang lain, aku tak boleh nak let go semua perasaan yang ada. Rasa macam stuck here. Somewhere. Mungkin aku takut kot. Either takut nak start a new step, atau takut nak express my feelings inside. Atau mungkin aku takut dikecewakan lagi. Only God knows how I feels.

"Jadilah aku pengingat yang setia, setelah aku tau..
Aku hanya serangga, ditaman belantara,"

0 comments: