Pages

Saturday, October 24, 2009

Aku Kan Terus Pergi.

Jika aku pergi,
Jangan ditangisi pemergian ku dengan airmata kesedihan,
Aku tak ingin pergi membawa hati yang penuh duka,
Meninggalkan daerah ini,
Sahabat-sahabat ini,
Teman teristimewa ini, 
Aku tak ingin pergi meninggalkan luka,
Yang berbekas di hati,
Mahupun yang ternampak di jiwa.

Aku harapkan kalian mengerti,
Bukan aku terus menghilang membawa diri,
Cuma ingin mencari secebis ilmu di kota nanti,
Untuk bekalan satu hari yang tak pasti. 


7 comments:

nora ashikin said...

wah! da ada keputusan nampak?
semoga berjalan dengan lancar.
kadang2 untuk dapatkan sesuatu kite kena korbankan sesuatu..
*tak habis2 gune pepatah ni kan?*

s.c.h.u.l.t said...

kenapa neh kenapa?

Asmaul Juakhir said...

kinkin :: semoga segalanya berjalan dengan lancar..ameen..

syud :: huhu..sedihla ai nak cite..

Anonymous said...

:)

for future never is determined,
but yet you got to be prepared for it.

it's not selfish. it's for your own survival

:)

apunpital said...

piiiiiiiiiiiwiiiiiiiiiiiiiiitttttt

apunpital said...

hai! apun datang!!! ;))

Asmaul Juakhir said...

rere :: thanks dude..
apun :: hai apun..thanks for coming..hehehe..