Pages

Wednesday, July 15, 2009

Akhirnya!!


Setelah seminggu, akhirnya broadband aku dah boleh digunakan. Yosh! Rasa nak lompat-lompat je tadi bile boleh guna.. Hehehehe.. Tengok ni, siap tukar template segala bagai, alang-alang dah boleh guna kann.. Yelah, network pejabat takdelah selaju broadband ni. Suke I! Nasib baik la semalam pergi gak ke Centre tu. Kalau tak, entahkan tahun gajah ke,  tahun katak ayam ke tahun katak baru boleh guna agaknya! Rupanya masalah die simple je. Nak tau ape problem die? Aku cuma kena setting balik kat Network Configuration Setting tu, pastu create profile baru. Caiitt! Macam berat sangat sampai seminggu tak boleh guna! 

Minggu ni kat pejabat agak sibuk, sebab minggu depan audit nak datang. Sekali la dengan ISO tu. So, ada banyak kerja yang berkaitan dengan fail-fail yang perlu disemak. Huhuhu, sungguh leceh.. Yelah, fail daripada zaman tok Adam, zaman dinasor sume ada! Haih. Minggu ni cz ckp die nak gi JB, tinggalla aku Dayah berdua. Weh cz, kau tu kang dah pergi JB jangan lupe balik sini plak! Kita nk gi jalan kan wiken ni? Hehehehe...

5 comments:

kinkin said...

bongok!!
dr aritu aku ckp! pg selkom senter!!!
degil,byk bunyi, macam pandai.org dah kate taknak dgr.wahahahahahaha...

dah duduk dorang tu,semoga tak nmapk yang bukan2 ye..huhu..ewah cz, skrg2 ni..rajin bebenor g JB ye..hehehe..

semoga berbahagialah hendaknya.:D

Asmaul Juakhir said...

hahahaha..
biorle die dok..
ada bahagie menanti di sane..
aku ni?
menanti dan xpasti ke hape tah..
kohkoh..

Aina Rieqa said...

hahahah..
xbley tgk aku sng btol...
aku ni nak g jumper kupu-kupu hati aku....
windu.
hahhahah...
merepek jp..

s.c.h.u.l.t said...

yeay! tahniah! :D

Asmaul Juakhir said...

cz :: yela dok, kau je yg ade kupu2..

syud :: thanks!