Pages

Tuesday, September 1, 2009

Sayonara Ogos!


Jumaat minggu lepas adalah hari terakhir aku praktikal. Sedihnya nak tinggalkan office tu. Yelah, walaupun aku hanya 3 bulan je kat sana tapi rasa macam sayang plak nak tinggalkan semua2 tu. Hehehe.. Diorang semua pun baik dengan aku, so rasa macam one big family la pulak kann.. 

So, sekarang adalah masa untuk aku sepatutnya siapkan report praktikal. Adehla, tibe-tibe macam tak tau plak nak tulis ape dalam tu. Sepatutnya dah submit last week, tapi disebabkan aku belum siap, plus tak sempat maka aku mintak tangguh untuk hantar minggu ini. Berusaha!

Starting September ni, aku dah pindah rumah baru. Dah tak tinggal kat Parit Tiram lagi dah. Sekarang rumah aku kat Jalan Joned. Tau tak kat mane? Haaa, carilah sendiri! Aku sendiri masa 1st time datang bawak motor, xnak macam sesat barat plak kan aku. Hahahaha.. Entah ceruk2 mane je aku masuk. Mujurla jumpa rumahnya. Ni esok2 mak aku nk datang mesti aku payah nk bagi direction. Sedangkan umah kat Parit Tiram tu pun berpusing2 abah dibuatnya, inikan pulak rumah yang baru ni. Entah mana agaknya tersesat. Hehehehe.. Takpe2, nanti aku buat peta jelah bagi kat bapak aku.. 

13 comments:

s.c.h.u.l.t said...

lamanyer prak..xbosan ek? :D

Unknown said...

tahniah maul!
lamenye tige bulan
i prektikel sebln pun dah sangap tahap gaban

Asmaul Juakhir said...

syud :: xdela bosan sgt..sesekali je..hehehe..

ucu :: ni kire ok tau 3 bulan..ade student praktikal lain kt ofis skali dgn i ni, 6 bulan wehh..hehehe..

pecinta_Islam said...

salam ziarah..hmm..dh hbs blaja eh..sem dpn sem bape?

Asmaul Juakhir said...

dah abes blaja dah ni..
pasni da xde masuk2 kelas lagi dah..
hehehehe...

Ini blog amirah said...

3 bulan je ke praktikal??

waaa...thun depan aku plak g praktikal.....6bulan.....tatuttt....!

Asmaul Juakhir said...

hehehhee..
rileksla..
seronok tau praktikal..
:P

nora ashikin said...

seronok tau praktikal???
(memetik komen di atas)
GILER!

mana datang, ceruk mana yang praktikal seronok???
penyeksaaan!

owh aku lupe,ko lainlah..kat opis ada cek abang...no wonderla kan..

Asmaul Juakhir said...

:))

H said...

Everytime We Step FOrward In Our Life, We Also Need To Look Back IN oUr Life.. ITs JUst To Remind Us Who We ARe ANd WHat We R made oF..
We cannot forget the history b'coz its made us to be the person of today..

SO Kepada Sume Komentorians...
CAll Ur Family NOw..
Tell Them How U Really LOve THem.. SAME GOES TO ME... (^_^)

Anonymous said...

:))

tiga bulan lama ke? aku dulu lapan bulan dowh!

Asmaul Juakhir said...

H :: *amek tepon dan terus teponn adik I*

rere :: ye,aku tau kau yg paling lame praktikal..hahahaha..

Aina Rieqa said...

eley..
ko syg nk tggl kn sape dok..
propaganda lah mamau ni..
ahahahha...