Pages

Monday, August 3, 2009

Bulan Baru, Mood Baru!!

Sekejap betul dah bulan 8 kan? Rasa macam baru je semalam aku ni mula praktikal. Tiba-tiba bulan ni last pulak praktikal kat sini. Dah rasa sayang pulak nak tinggalkan office ni nanti. Maklumla, semua orang kat sini pun baik-baik belaka. Kenapalah aku tak boleh terus masuk kerja kat sini? Ni nak kena mintak guna SPA la, ape la. Huhuhu... 

After all the things happens in July, I wanted to start this new month with something new. Rasa nak berubah angin pun ada ni. Hehehehe.. Sesekali berubah angin tak salah kan. Bak kata seseorang, untuk apa kita tunggu sesuatu yang belum tentu akan jadi milik kita? So, aku pun mengambil keputusan untuk go on dengan hidup aku. Menerima kehadiran orang baru dalam hidup, bersedia untuk memulakan hidup baru di tempat baru, belajar untuk menyesuaikan diri nanti. Haih, rasa macam berdebar-debar pulak bila cerita pasal ni.. 

Sekarang sedang menonton drama Zettai Kareshi, drama mengenai robot kekasih. Best drama ni. Tak dapat aku bayangkan kalau satu hari nanti wujud robot kekasih di mana kita boleh programkan untuk menjadi seperti kekasih idaman kita. Hahahaha... Kreatif betul orang Jepun ni. Macam-macam idea diorang nak cipta drama. Takdelah rasa bosan macam drama yang aku tonton selalu kat tv. Klise je memanjang.. 

13 comments:

nora ashikin said...

yippy yippy!!
tinggal bape minggu je lagi kite nak habis praktikal mau. walaupun aku ni mcm takde bezanya, tetap keje kat sini, tp sekurang2nya lepas ni dpt duit! yahoooo!!

hehhee..oll the bestla mau dgn apa yang ko akan buat. ehem ehem..org baru tu mmg sesuai ngan kau. kena..hehehe...

1.MAU
2.YAYAH
3.CZ
4.KINKIN

aku tau ko tau ni list untuk ape..kohkoh..eh, APASAL AKU YANG LAST!! kohkoh.

Asmaul Juakhir said...

oi, apsal nama aku kt atas skali lak nih?percayalah cakap aku, yayah tetap yang 1st!

Aina Rieqa said...

pe hal lak....
bkn kwn kite yg last 2 ke yg skunk ngah nk mengejar pelangi....
dh2 lah kn mau,ngaku je la..
ok kte BET lah,
sape kawin dlu kne bg rm50..
hahaha...
deal????

Unknown said...

hey! ucu sgt suke la cite tu. die punye hero tu mcm comel walopun sekali tgk rase nak potong2 rambut die

Asmaul Juakhir said...

cz :: amboi kau..siap nk betting segala bagai!!

ucu :: hero yg mne 1 tu ucu? yg robot ke yg orang? hehehe.. 2,2 pon rambut sepesen jek..

nora ashikin said...

aku takde hal nak bet!
sebab kompom2 aku yg last..
weeee~~

sape kawen dulu, kena bg 50 kat setaip sorang eh??
50x3

weeeeeeeeeee!!

so mau, deal or no deal?

Asmaul Juakhir said...

cet!!
demness la kan nk bet2 cmni!!
cm basikal sungguh!!
fainnn la klu u olss nk deal kan..
SO, IT'S A DEAL!!!

Rizai Reeani said...

em kalau saya kahwin dulu macam mana? sorang RM 100? (tetiba nak menyibuk) hehehe... :p

dah tengok cerita tu. emang kelakar dan ada juga teladan dan saat-saat sayunya. hehehe...

Em, betul kata awak, bulan baru, suasana baru dan mulakan hidup baru dengan lebih baik! Ganbattte Kudasai!! :D

Asmaul Juakhir said...

wah?
okey gak tu..
girlsss!!
riri nk juin betting..
hehehehe...
marilah kite same2 berusaha..
yosh!

s.c.h.u.l.t said...

oh bestnyerrrr...

nk tgk gak!!! ^_^

Asmaul Juakhir said...

silela tgok pade link yg saya letak tu syud..
tp skg die ade on air hari ahad pukul 3 petang kat 8tv..
kalau ade mase free, pergila tgok..
hehehehe..

Anonymous said...

mangai siap bet! hahahaha.

Asmaul Juakhir said...

kau nk join x rere?
tp klu kau, aku up sket la betting..
rm100..
hahahaha..
deal or no deal?